سه شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۴ 2025-07-15
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

  • بانک / بیمه / بورس
    بانک بیمه بورس لیزینگ طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    نفت و گاز پالایش و پتروشیمی نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    صنعت معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    حمل و نقل خودرو
  • اقتصاد کلان
    بودجه تجارت گردشگری کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    فیلم عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
منو
  • صفحه اصلی
  • بانک / بیمه / بورس
    • بانک
    • بیمه
    • بورس
    • لیزینگ
    • طلا و ارز
  • نفت و انرژی
    • نفت و گاز
    • پالایش و پتروشیمی
    • نیرو و انرژی های نو
  • صنعت و معدن
    • صنعت
    • معدن
  • حمل و نقل / خودرو
    • حمل و نقل
    • خودرو
  • اقتصاد کلان
    • بودجه
    • تجارت
    • گردشگری
    • کشاورزی
  • بین الملل
  • چندرسانه ای
    • فیلم
    • عکس
  • منهای اقتصاد
  • مجلس و فرهنگ اقتصاد
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جست و جو

آمادگی بانک سپه برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند‌آوری | پویش «اهدای دانش و مهربانی» در بانک مسکن کلید خورد | حمایت بانک مسکن از هموطنان آسیب دیده در جنگ تحمیلی/ پرداخت تسهیلات بدون سپرده گذاری به هموطنان آسیب دیده | لیست شعب کشیک بانک سینا در روزپنجشنبه ۱۹تیرماه ۱۴۰۴ | عرضه سکه طلا در شرکت صرافی سینا آغاز شد |

کد خبر: 55584
تاریخ انتشار: 25 مهر 1402 - ۱۴:۳۶

“راهبرد مشتری مداری بانک ایران زمین”

در هر کسب و کار و فعالیت اقتصادی موفق  تفکر مشتری مداری  بر وفق خواسته های مشتری از اصول پایه یی بوده واین امور می‌بایستی از رویکرد های محوری واساسی  هرنوع از واحد کسب‌وکار ها وسازمانها باشدتا روند پویایی واثربخشی خودرا به شايستگي آشکار سازد.

فرهنگ اقتصاد _ آنچه گفتنی است  در بانک ایران زمین مشتریان به عنوان رکن اصلی تعیین کننده در نظام بانکی از ارزش بسیار زیادی برخوردارندو از این رو بانک ایران زمین همواره در جهت تأمین رضایت بیشتر مشتریان اهتمام ورزیده است بدین سبب تمام امکانات فناوری‌های نوین و تخصص فنی بانک را در خدمت به مشتری بکار گرفته و بدرستی ازاین منظر کارآمدی روزافزونی وارزش آفرینی ارزشمندی را درمسیرارائه خدمت مطلوب وبهینه به مشتری به ارمغان آورده است.
در واقع این رویکردها ی مشتری مدارانه یکی از مولفه های اصلی رشد و شکوفایی کسب و کارهای اقتصادی و موسسات مالی موفق است.

بر این اساس بانک ایران‌زمین با محوریت قراردادن رضایت مندی مشتری و جریان سازی حس اعتماد بین مشتری و بانک؛تلاش ارزنده‌ای درنهادینه کردن اهداف عالی بانکداری نوین را بنوعی تضمین کرده است که این امر نیز یکی ازمهم ترین اصول و پایه یی بانکداری دربانک ایران زمین است.
برهمین اساس نیز التزام به رعایت اصول مشتری مدارانه در کسب رضایت وحس خرسندی مشتریان و مخاطبان از اصول اولیه فعالیت‌های ثمربخش وپیشرو اقتصادی بوده بویژه درامور بانکداری؛ ازجمله اینکه مشتری در مراجعه به بانک در ارائه خدمات سریع  با عدم مواجهه از هرگونه کاغذ بازی افراطی وقوانین دست و پاگیر برایش این روند خدمت رسانی بسیارخوشایند و مقبول می‌باشد و در نتیجه رضایت روانی درانجام تعاملات بیشتر با بانک را درپی خواهد داشت ؛ لذا این امر از اهم وظایف تعریف شده ای در الگوی موفقی از بانکداری نوین بوده که در بانک ایران‌زمین اجرا می شود.

بانک ایران زمین برای اجرایی کردن تفکر مشتری مداری به عوامل زیر توجه ویژه‌ای دارد.

۱. شناخت وبررسی نیازهای مشتریان
۲.تحلیل و ارزیابی دقیق نیازهای مالی و مشتریان
۳. ارائهٔ تسهیلات مناسب درجهت  رفع نیازهای ضروری مشتریان ازجمله این تسهیلات (شامل وام‌های مسکن، وام‌های شخصی، وام‌های خودرو وهمچنین برخی از هزینه‌ها در زندگی مشتریان که شامل جشن ازدواج، هزینه‌های مرتبط با تحصیل کودکان، هزینه‌های درمان و بیماری و احیانا سایر هزینه‌های زندگی روزمره  را نیز دربرمی‌گیرد.)
۴. تمرکز بر مشتریان و تأمین نیازهای آن‌ها در  مسیر رضایتمندی
۵.ارتقاء روابط بین مشتری و بانک بارویکرد افزایش اعتماد وتکریم مشتریان
در این راستاگفتنی است که بانک ایران زمین با اتخاذ راهبردهای موفق در جهت تعامل بیشتر بین بانک و مشتری و با شناخت عمقی از نیازها و توقعات آنها درخصوص دریافت تسهیلات بانکی اقدام می نماید و دراین زمینه این بانک با انعطاف‌پذیری در اعطاء شرایط پرداخت  تا حد امکان به مشتریان اجازه می‌دهد تا شرایط پرداخت بهره و بازپرداخت تسهیلات را بر اساس قابلیت‌های مالی خود تعیین نمایند.
مثلا ازموارد این انعطاف‌پذیری وتسهیل امور درپرداخت بهره به مشتریان این است که  به آن‌ها امکان  انتخاب برنامهٔ  مالی منطبق با توان مالی برحسب رضایت خودشان را میسرمی نماید.
باید خاطرنشان ساخت که اجرایی کردن این خدمات بانکی درمسیرارتقا خدمات ومانوس ساختن تفکر مشتری مداری به معنای واقعی کلمه برای مشتریان منجر خواهد شد.
شایان ذکر است هدف غایی ونهایی درکشور ما و اکثر کشورهای پیشرفته دنیا بانکداری نوین ، انجام سریع امور بانکی و عدم اتلاف وقت مشتری به عنوان مهم ترین عنصر در رقابت میان شبکه بانکها قلمداد می شود.
وباید اذعان کرد درارزیابی عملکردی بانک ایران زمین در سال‌های اخیر اهتمام ارزنده‌ای درجهت استفاده‌ از ظرفیت‌های پیشرفت فناوری‌های نوین در حوزه مشتری‌مداری و حتی وفادارسازی مشتریان اقدامات شایسته و مقبولی انجام داده است.
شایان ذکر است درآخر؛ ازپیامدهای عالی تعامل شایسته و اخلاق مدارانه کارکنان نیز با مشتریان در ارائه خدمات مطلوب وبهینه؛ موجبات ماندگاری، وفاداری وتکریم مشتریان وهمچنین مخاطبان جدیدی را بدنبال داشته است ومجددا یادآور می‌شود بانک ایران‌زمین بسب ارائه خدمات متنوع منطبق با فناوری‌های نوین بانکی در جهت سهولت کاربری وتامین رضایت مشتریان بوده است؛ وبرهمین اساس تدوین استراتژی‌ها وبرنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها ی کلان در انطباق با رعایت اصول مشتری مداری و تفکر عالی مشتری مداری همواره مدون می گردد.

نتیجه:
درتحلیل عملکردها و اقدامات اجرایی بانک ایران زمین آنچه محرز است، بطور کلی تفکر مشتری مداری در این بانک با اهداف عالی رضایتمندی وخرسندی  مشتریان می باشد و ازنتایج این فرآیند ارتقای رابطه بانک و مشتری با افزایش اعتماد مشتریان و برآورده شدن انتظارات آنان بوده که با تأمین نیازهای مالی شان در شرایط مختلف و ارایه خدمات متمایز به مشتریان؛این بانک به عنوان یک نهاد مالی موفق و معتبر در کشور بسیار خوش درخشیده است.

برچسب ها: بانک ایران زمین, مشتری مداری, نظام بانکی

به اشتراک بگذارید:
تلگرام
تویتر
واتس آپ


لینک خبر:
https://farhangeghtesad.ir/news/55584

نظرات بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اهالی موسیقی
  • اخبار پر بازدید
  • اخبار پربحث
  • اقتصاد ایران در اختیار رفقا و قوم و خویش مسئولان است/ کسانی که ارز را بالا بردند، اجازه کاهش آن را نمی‌دهند
  • بروکراسی و مشکلات ارزی، مهم‌ترین موانع پیشرفت صنعت
  • “پیشگامی شرکت دانش‌بنیانی نفت و گاز سرو در قلب نفت ایران”
  • “طنین باشکوه “فلک‌الافلاک”در قلب خرم‌آباد باسمفونی همدلی و هنر پس از سال‌ها انتظار به صدا درآمد”
  • طرح آزادسازی قیمت برق و گاز و بازتوزیع
  • یک روز از زندگی عابد سلامه موشکافی یک تراژدی در بیت المقدس
  • در حمله تروریستی اسرائیل به ایران چه گذشت؟
  • نشریه دیجیتال ارتباط ایران زمین منتشر شد
  • جنایت تروریستی رژیم پلید صهیونی عزم ملت ایران را در مسیر عزت ملی و مبارزه با ظلم و اشغالگری راسخ تر خواهد کرد
  • تاکید مدیرعامل بانک مسکن بر تسریع در تکمیل پروژه های نهضت ملی/ اولویت بانک مسکن واگذاری واحدهای بالای ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی است
  • پیام تسلیت مدیرعامل بانک دی در پی شهادت جمعی از سرداران و دانشمندان هسته‌ای کشور
  • پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پی شهادت تعدادی از فرماندهان نظامی، دانشمندان هسته ای و هموطنان
  • اعطای ۸۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ساخت واحد مسکونی طی دو ماهه ابتدای سال جاری / احداث ۱۲۴۴ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن
  • پیام تسلیت جناب آقای مهندس پورکیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز در پی شهادت جمعی از هموطنان، فرماندهان سپاه و دانشمندان هسته ای در حملات رژیم غاصب صهیونیستی
آخرین اخبار
  • علی دانشمند سرپرست برند ، مسئولیت اجتماعی ‌و روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس شد
  • مهندسی معکوس موفقیت‌آمیز کمپرسور سیکل تبرید پروپان در واحد NGL400/ پروژه کاهش فلرینگ پتروشیمی بندر امام به مرحله راه‌اندازی رسید/ رشد ۱۵۰ درصدی خوراک NGL محقق شد
  • حراست عاملی موثر در حفظ پایداری تولید و پاسداری از اقتدار ملی
  • تاکید عباس زاده بر توسعه هوشمندانه فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
  • آمادگی بانک سپه برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند‌آوری
  • پویش «اهدای دانش و مهربانی» در بانک مسکن کلید خورد
  • مهر تایید سهامداران به عملکرد «اروند» با رشد تولید و فروش پایدار با نگاهی توسعه‌محور/ سود خالص شرکت حدود ۵۰ درصد افزایش یافت
  • اعلام میانگین قیمت های جهانی محصولات پتروشیمیایی
  • پتروشیمی تبریز روی ریل رکورد شکنی/ سال ۱۴۰۳، سال طلایی صادرات و سودآوری
  • حمایت بانک مسکن از هموطنان آسیب دیده در جنگ تحمیلی/ پرداخت تسهیلات بدون سپرده گذاری به هموطنان آسیب دیده
  • پیام دکتر جواد شاه محمدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان به مناسبت روز ملی فناوری اطلاعات
  • پیام دکتر جواد شاه محمدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان به مناسبت روز ملی حراست
  • تامین نیاز دانشی پتروشیمی ها از سوی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی
  • نشست بصیرتی «عفاف و حجاب» ویژه بانوان شاغل در ساختمان مهرگان برگزار شد
  • تجلیل مدیرعامل پتروشیمی بوشهر از تلاش‌های کارکنان حراست و فناوری اطلاعات

منهای اقتصاد
  • افزایش ساعات کاری مراکز فروش و خدمات همراه اول در استان‌های شمالی
  • پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان سمنان

فیلم
    گزارش تصویری / دومین روز رویداد بین المللی ایران پتروکم / 24 دی ماه 1403


     
    بررسی کارنامه یکساله و تشریح نقشه راه هلدینگ خلیج فارس در سال ۱۴۰۴ در نشست هم‌اندیشی مدیران گروه
    محمد شریعتمداری، رئیس جدید هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی شد
    فرهنگ اقتصاد _ در جلسه امروز هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی که مصادف با روز ملی صنعت پتروشیمی بود، دکتر محمد شریعتمداری، با کسب…
    ویدئو کلیپ از روز اول حضور پتروشیمی مارون در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
    ویدئو کلیپ از روز دوم حضور پتروشیمی مارون در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
    دو رونمایی جدید صنعت پتروشیمی در غرفه پتروشیمی اروند انجام شد


    فرهنگ اقتصاد _ به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، در آئین شب پایانی پتروکم که با حضور دکتر شریعتمداری برگزار شد، پتروشیمی اروند با رونمایی از تجهیز…
    حضور فعال شرکت پتروشیمی اروند در دومین رویداد پتروکم ۱۴۰۳


عکس
    گزارش تصویری/ نشست مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه با تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی و شرکت‌های دانش بنیان در ایران پتروکم








     














    …
    بازدید مهندس عباس غلامی مدیر توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت صنایع ملی پتروشیمی از غرفه شرکت پتروشیمی تبریز
    برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در شرکت پتروشیمی پارس
    فرهنگ اقتصاد _ در این مراسم امام جماعت اعزامی در سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) با اشاره به مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72تن از یاران…
    دیدار مدیر ارشد مجتمع و تعدادی از همکاران با خانواده شهید احسان فتحی به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم
    دیدار نوفرستی مدیر بانکداری شرکتی بانک تجارت با دکتر میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز در هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست


     
    گزارش تصویری گرامیداشت هفته دفاع مقدس


    فرهنگ اقتصاد _ گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیران و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

    گزارش تصویری این مراسم را در اینجا مشاهده نمایید.
    استانها و شعب در مسیر تحقق اهداف برنامه ای بانک توسعه تعاون هدایت می شوند
    فرهنگ اقتصاد _ محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین اظهار داشت: مجمع عمومی عادی سالیانه بانک با حضور اعضای مجمع در سطح…
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • پیوندها

پایگاه خبری - تحلیلی فرهنگ اقتصاد دارای مجوز فعالیتی به شماره 86047 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

تمامی حقوق برای فرهنگ اقتصاد محفوظ می باشد. | 2020-1399

طراحی سایت و سئو: خدمت وب